• Zakaj se vpisati?

    Postanite konkurenčniPostanite izjemno konkurenčni diplomanti najnovejšega programa Univerze v Ljubljani, ki združuje nekatere najboljše lastnosti elektrotehnike, računalništva, ustvarjalnosti, poslovnih znanj in komunikacije.
  • Zakaj se vpisati?

    Pridobite inovativna znanjaZnanja vam bodo omogočila poseči po enem izmed 700.000 prostih delovnih mest v Evropi ter se potegovati za delo v najbolj uspešnih in najbolj inovativnih podjetjih doma in po svetu.
  • Zakaj se vpisati?

    Odlično izhodiščeZnanja, pridobljena na univerzitetnem študijskem programu Multimedija so odlična odskočna deska za nadaljevanje študija ter raziskovalno delo doma in v tujini.

  • Zakaj se vpisati?

    Uresničite sanjeObvladali boste vse tisto, kar potrebujete, da vaš talent in domišljija zaživita v digitalnem svetu.


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Kaj bomo ustvarjali?

  • Naučili se bomo tehnoloških poudarkov inženirskega poklica.
  • Osvojili bomo najsodobnejše tehnologije in delali z najnovejšo opremo.
  • Ponudili bomo prostor domišljiji, da se razvije v digitalnem okolju.
  • Spoznali bomo najboljše načine za vodenje tima.
  • Slišali bomo strokovnjake iz prakse.
  • Sodelovali bomo pri reševanju aktualnih izzivov v podjetjih.
  • Gojili bomo samozavest v stroki in komunikaciji z drugimi javnostmi.
  • Pripravili se bomo za delo v najboljših podjetjih doma in v svetu.
image
FE
image
FRI
 

Zakaj se ukvarjamo z multimedijo?

Pomembno je, da poleg tehnoloških znanj obvladamo tudi kreativne tehnike in znanja za ustvarjanje vsebin in doživetij kot so interaktivni katalogi in video igre.

Zato smo pripravili univerzitetni študijski program Multimedija, s katerim izobražujemo strokovnjake, usposobljene za delo na teh novih in inovativnih izzivih

Več o tem

  • Kdo potrebuje inženirje multimedije?

    Najboljša in najbolj inovativna podjetja, večina uspešnih startupov ter druge organizacije, kot so univerze, marketinške agencije, medijske hiše itd. Preberite več
  • Trg dela v EU

    Evropska komisija ocenjuje, da je v Evropi 700.000 prostih delovnih mest na področju informacijskih in komunikacijskih tehnologij, ki so ena pomembnejših industrij na svetu.
    Preberite več
  • Zanesljiva rast

    Število delovnih mest na tem področju še narašča (za približno 3 % na leto v času krize), vendar je univerzitetnih diplomantov in drugih strokovnjakov s področja IKT čedalje manj. Preberite več
  • Najboljše zaposlitve

    Zato je pomembno, da mladim damo znanja, s katerimi se lahko zaposlijo v sektorju digitalnih tehnologij, ali se preizkusijo kot podjetniki na evropskem ali svetovnem trgu. Preberite več
  • 1

Ta teden na Multimediji

 

Med olimpijskimi igrami v Riu 2016

Anže Zadravec, študent tretjega letnika študijskega programa Multimedije je prejšnji teden odšel v Južno Korejo, kjer bo kot prostovoljec delal na olimpijskih in paraolimpijskih igrah v PyeongChang-u na področju multimedijskih prenosov v živo (broadcasting). O načinu izbora si lahko več preberete na njegovi spletni strani: 

http://zoi2018.zadravec.si/o-projektu/kako-sem-bil-izbran/

Anže je sicer član ekipe Multimedijskega centra, Laboratorija za multimedijo na Fakulteti za elektrotehniko (MMC LMMFE), kjer z laboratorijem sodeluje na področju studijske in snemalne ter RTV tehnike, sodeluje pri pripravi in izvedbi vaj, predvsem pa pri izvedbi projektov. Kar nekaj projektov se je lotil tudi sam (večinoma prenosi v živo), sodeloval pa je tudi na več projektih UL FE, skupnih projektih LMMFE in RTV SLO, svoje izkušnje pa je med drugim nabiral tudi na Planet TV.

Ker je tudi izjemen navdušenec nad športom in olimpijskimi igrami je na svoji strani (http://zoi2018.zadravec.si/o-igrah/slovenski-nastopi/) pred vsemi slovenskimi mediji zbral tudi časovnice vseh slovenskih nastopov, podal nekaj dejstev ter zbiral tudi sredstva in sponzorje. Seveda se nam bo tudi redno javljal s samega prizorišča, v nedeljo je že objavil svoj prvi vlog in nestrpno pričakujemo kaj nam bo pokazal v naslednjem. 

Pri ustvarjanju vloga mu pomagajo tudi sošolci Ana, Žana, Klemen, Andrej, Yari, Nejc (glasba, animacije in grafična podoba, uvodna špica, video) in pa MMC LMMFE z opremo in prostorom za domači (slovenski) del ekipe.

Posnetek uvodne grafike vlogov

Anže je sicer aktiven še na veliko področjih, med drugim je podpredsednik Cheerleading zveze Slovenije, kjer skrbi za medije in marketing (in seveda prenose in snemanja z domačih prizorišč), s cheerleading ekipo Frogs Cheer Team Slovenia pa je lansko leto osvojil tudi naslov evropskega prvaka.